Re: Jak przegrac czesc pliku mpeg?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 09:53:48 MET

Hi,

Gregry wrote:

> Jak mozna przegrac czesc pliku mpeg z CD-ROM'u? Mniej wiecej przy 90%
> przegrywania zatrzymuje sie. Plytka jest najwyrazniej uszkodzona (widac
> jakies rysy).

Spróbuj odczytać płytkę na kilku innych napędach po jej dokładnym
wyczyszczeniu. Może któremuś się uda, choć jeśli to VideoCD, to będzie
dość trudno (brak danych korekcyjnych). Natomiast co do kopiowania to
polecam stare wersje DOSa i polecenie COPY -- jeśli napęd nie zawiesza
się w czasie kopiowania, to po wystąpieniu błędu dajesz Ignore i
kopiowanie leci dalej. Uszkodzenie strumienia MPEG1 w najgorszym
wypadku spowoduje zatrzymanie filmu w tym miejscu i możliwość
odtworzenia po uszkodzeniu po przewinięciu, w najlepszym tylko na
chwilę "pokaszani" obraz i dalej będzie odtwarzać normalnie :)
W normalnym DOSie Windowsowym COPY też zadziała i skopiuje do
uszkodzonego miejsca (nie powinno wywalać), ale nie wiem, czy daje
jeszcze w tej wersji możliwość ignorowania błędów odczytu :(

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |