duron 650 przestal sie nagle krecic

Autor: Tomasz Gołda (tomgolda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 08:17:10 MET

Czesc

Mam durona 650 i podrecilem go na 850 v1.725 płyta soltek sl75kv2-x i pod ok
10 dniach pad tzn nie chce sie odpalic nawet na 700 mhz - zato na 650 dziala
bez zarzutu (na 600 tez). Nie wiem co sie stalo - poprostu uruchamialem
komputer a tu kupa. Moze ktos sie z tym spotkal moze zna jakies podstawy do
tego aby oddac go na gwarancji. Durona mam jakies 3 tygodnie przez poltora
tygodnia chodzil na 650 potem go podrecilem smigal az milo do niedzieli
(godz 20:00 wtedy odpalil kompa moj stary i kaszana...).

Tomek