problem z wyswietlaniem

Autor: Robert (robbie_at_yoyo.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 23:15:03 MET

Posiadam grafike S3 trio3D 4MB od kilku tygodni zauwazylem, ze pojawiaja sie
i znikaja na calym ekranie dziwne zolte przebarwienia, stwierdzilem, ze z
grafika jest cos nie tak i zdecydowalem sie na kupno karty Riva 2 Vanta 16
MB, jednak szybko wrocila do sklepu gdyz okazalo sie, ze caly ekran pokryty
jest u mnie kolorem zoltym. W sklepie powiedziano mi, ze to moga byc
problemy z zasilaniem, mam plyte Clayton chipset Intel440EX.