Odp: Wybor monitora

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 23:57:06 MET

Użytkownik "Blackota" <liwani_at_astercity.net> napisał w wiadomości

--
<CIACH>

--
<CIACH>
Z tych czterech mialem do czynienia z samsungiem i ctx. Z pięciu ctx jeden
miał wyraźne nie dające się skorygować krzywizny a trzy poszły do reklamacji
z powodu różnych "dziwnych" objawów w drugim i trzecim miesiącu
eksploatacji. Samsungi (4 szt) mialy obraz jak żyletka ale dwa po trzech
miesiącach zaczęły dość głośno piszczeć zasilaczem z tym że użytkowane były
jak dla mnie w warunkach gorzej niż zlych (wilgoć) więc reklamacji nie
uznałem.
Jesli chodzi o rozdzielczości 1024x768 i więcej na 17 to jeżeli odpowiednio
do swego wzroku ustawić wielkość ikon i czcionek jest OK. Wurza mnie tylko
taki graficzny program GIMP bo w nim nie umiem zmienić wielkości liter i
muszę już przy 800x600 przysuwać się do ekranu.
--
Pozdrófka !
Piotr