Wybor monitora

Autor: Blackota (liwani_at_astercity.net)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 23:02:47 MET

Witam,

Chce kupic monitor 17''. Po dotychczasowej analizie parametrow i ocenieniu
jakosci obrazu pozostaly 4 monitory ktore biore pod uwage:

1. NEC MultiSync 75F za 1399 PLN
2. SAMSUNG SyncMaster 753DF za 1399 PLN
3. CTX PR705F za 1799 PLN
4. SONY G200 za 1879 PLN

Jaki waszym zdaniem monitor warto wybrac z 4. przedstawionych. Zwracam uwage
ze moja wrazliwosc na cene powyzej 1500 gwaltownie rosnie. Chodzi mi o rade
czy warto doplacic te 400 - 500 PLN dla lepszych parametrow obrazu. I tak
mam zamiar uzywac glownie rozdzielczosci 1024 (moze 1200 cos) i nie jestem
zawodowym grafikiem :) Wiadomo ze kazdy kineskop sie wypala i za 4 lata
trzeba bedzie kupic kolejny. Byc moze tez sie myle i praca na 17'' monitorze
w rozdzielczosci 1024 mija sie z celem.
Prosze o rady i pozdrawim
Bleq