Re: overclocking PIII 500 i NFS P2000

Autor: Hammer (info2sys_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 17:57:37 MET

Użytkownik "Rafał Lipski" <lipa_at_pg.gda.pl> napisał w wiadomości

> A ja odpowiem pytaniem. Czyż nie właśnie tym się coppermine od katmai
rożnił że katmai miał cache w osobnych układach i
> dlatego był na slot-1 a coppermine ma cache zintegrowany więc można go
było zrobić jako FCPGA (co prawda były także na
> slot-1 ale chyba nie o to tu chodzi).

juz tlumacze:

Klamath P2 233 do P2 333 - 512kb cache z tym ze technologia 0.33 mikrona no
i cache chodzil z polowa predkosci zegara,magistrala 66MHz
Deschutes P2 350 do P2 450 - 512kb cache , technologia 0.25 mikrona , cache
chodzi z polowa predkosci zegara, magistrala 100MHz
Mendocino Celeron 300A - Celeron 533 - 128kb cache, technologia 0.25 mikrona
(z tym ze dopiero od 366), cache chodzi z pelna predkoscia zegara,
magistrala 66MHz
Katmai P3 450 - P3 600 - 512 cache, technlologia 0.25 mikrona, cache chodzi
z pelna predkoscia zegara, magistrala 100MHz (oryginalne procesory nie daly
sie krecic, dopiero wyroby z malezji i tajwanu)
Coppermine P3 533 - P3 1130Mhz 256 cache, technologia 0.18 mikrona , cache
chodzi z pelna predkoscia zegara, magistrala odpowiednio E 100Mhz i EB 133
Mhz ( modele 100MHz dobrze kreci sie przy zastosowaniu szybkich pamieci
133Mhz)

To tak w skrocie sa jeszcze celerony Coppermine czyli celeron II , ale to to
samo co coppermine z tym ze ma szyne 66MHz i 128 cache.

Pozdrawiam

--
Tomasz Dobrowolski
info2sys_at_poczta.onet.pl