Re: Dyski samsunga - goowno straszne.

Autor: Gelo (gelo_at_poland.com)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 13:52:58 MET

> Z moich doświadczeń - nigdy wiecej dysków samsunga.
> Takiego badziewia się nie spodziewałem. Psuja się na potęgę.
> Dno i tragedia. Dzisiaj wrócił nam kolejny. Całe szczęscie, ze ich dużo
nie
> sprzedawaliśmy. Jeżeli wrócą nam jeszcze 2 to dojdzie do 100% awaryjności.

Kiedys kupilem Samsunga po miesacu mial bad sectory... wymienili mi na nowy
i chodzi juz 3 lata bez problemow
Niedawno kupilem Seagata i po 1 miesiacu zacząl sie walić ( sam sie parkowal
ciagle) pojechal do serwisu i wrucil nowy...
Do tej pory dziala bez zarzutów...

Z HDD tak jest jak wytrzyma pół roku to jest duża szansa ze pożyje troche,
pozatym dyski byly by napewno duzo tansze gdyby sie tak czesto i latwo nie
psuly....