Re: Joystick do PC

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 12:59:24 MET

Użytkownik "Marek Pajak" <marekp_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Teraz mam pada na USB z analogowym "grzybkiem" i cyfrowym "kółeczkiem" i
> jestem bardzo zadowolony. Mnie również wydawało się że padem nie jestem w
> stanie grać, ale kiedy zacząłem pogrywać na PlayStation moja niechęć do
> padów zmieniła się w sympatię do tego urządzonka. Zachęcam do zmiany
> przyzwyczajeń :)

popieram !
Sam kupiłem pada logitecha po bojach z padami mniej znanych firm (szkoda
pieniędzy).
Gra się super, do gier typu wyścigi używam funkcji przechylania, a do
zręcznościówek cyfrowego krzyżaka i 10 programowalnych przycisków.
No i USB to podstawa - dziś nie warto wogóle kupować pada z połączeniem
przez gameport - mogą być problemy z konfiguracją i gameport bezpośrednio
obsługuje tylko 4 przyciski, inne możliwości to kombinacje w sterownikach.
Natomiast USB pozwala na pełną konfigurację dowolnego pada i nie ma
ograniczeń.
Najważniejszą sprawą jest pełna zgodność sterowników pada ze składnikiem
DirectX - DirectInput - np. 100% zgodności ma Logitech i Microsoft.

--
---
Pozdrowienia