Re: Zgodność chipsetów VIA z Linux'em

Autor: gdr (robertd_at_sim.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 19:31:15 MET

Hello Tesla,

T> Mam takie pytanie: Czy chipsety VIA są zgodne z Linux'em. Ja odnosze
T> wrażenie że nie. Chciałem zainstalować dystrybucje Mandrake na nowym
T> komputerez(no nowy to on był 2-3 lata temu). Uruchamiam instalkę, wszystko
T> dobrze idzie do puki instalator chce zainicjować CDROM. Wtedy to pisze
T> Please Wait... ale to proszę czekać trwa nieskończenie. Takie same objawy są
T> przy instalce RH7.0 ale tutaj w czasie po partycjonowaniu dysku
T> DiskDruidem - fdiskiem też.
T> Podam jeszcze konfig sprzętu:
T> AMD K6 266 (podkręcony do 300MHz, ale jak wracam do starej częst. to efekt
> [...]

mam identyczna plyte: 503+ i rh 6.1 instaluje sie ok podobnie
mandrake 7.costam tez jest ok
duzo wieksze klopoty mam z insalacja win98 na moim kompie.
cd mam lg x32 dysk tez quantum (wprawdzie stary ale..)
najprawdopodobniej cos jest nie tak z grafika (dziwne ale najbardziej
prawdopodobne)po prostu riva jest gowniana (no chyba ze do gier pod
winde) pod dosem jest kilka razy wolniejsza od starego virga ma
klopoty ze starymi kartami tv na bt848 i innymi niestandardowymi (nie
pod winde) urzadzeniami.

p.s. moge sie mylic ;)

--
Best regards,
 gdr                            mailto:robertd_at_sim.pl