Zgodność chipsetów VIA z Linux'em

Autor: Tesla (linbukaj_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 16:02:41 MET

Mam takie pytanie: Czy chipsety VIA są zgodne z Linux'em. Ja odnosze
wrażenie że nie. Chciałem zainstalować dystrybucje Mandrake na nowym
komputerez(no nowy to on był 2-3 lata temu). Uruchamiam instalkę, wszystko
dobrze idzie do puki instalator chce zainicjować CDROM. Wtedy to pisze
Please Wait... ale to proszę czekać trwa nieskończenie. Takie same objawy są
przy instalce RH7.0 ale tutaj w czasie po partycjonowaniu dysku
DiskDruidem - fdiskiem też.
Podam jeszcze konfig sprzętu:
AMD K6 266 (podkręcony do 300MHz, ale jak wracam do starej częst. to efekt
jest taki sam)
64RAM
10,2 GB QUANTUM Fireball 10,2CX (chyba tak)
Płyta: FIC VA-503+
Chipset: VIA APOLLO MVP3
grafiak nVidia Vanta 16MB
CD: LG 48x

Proszę o pomoc. Ja chce mieć Linux'a a nie Win$hita!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wqrwiony TESLA