Wyciszanie Komputera częśc ]|[

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 19:00:56 MET

Witam!

 Tak jak obiecałem, chwalę się co udało mi się osiągnąć w dziedzinie
 wyciszania.
 Otóż po podłączeniu dwóch wiatraków na 7V zrobiło się niewiele
 ciszej. Za to zrobiło się cieplej - temperatura na płycie podskoczyła
 z ~32C do ~36C. Nie dobrze. Doszedłem do tego, że wyłączyłem jeden
 wiatrak (z przodu obudowy), a drugi przełączyłem na 12V. Jest trochę
 ciszej, ale i sporo chłodniej - w tej chwili mam 31C. Na razie nie
 mam jeszcze tego smaru, żeby wysmarować trzy wiatraki (na procku, w
 obudowie i w zasilaczu), ale jak tylko wpadnie w moje ręce to się
 pobawię i nie omieszkam się pochwalić :).
 Co do dysku: nic nie wymyśliłem. Ustawienie na gumkach, które
 pomogło w przypadku napędu w kieszeni nic nie dało mojemu
 głównemu HDD.

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +