WinGate - pytanie

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 19:06:59 MET

Zainstalowalem sobie program RideWay (do wspoldzielenia modemu, niedlugo
SDI), ale mam pytanie do uzytkownikow WinGate.

Czy WinGate tez dziala na tej zasadzie, ze instaluje sie go tylko na
komputerze z modemem/SDI, a polaczenie w komputerze-kliencie jest ustawione
przez siec lokalna (i adres IP)?

Takie ustawienie wymaga niestety zmiany konfiguracji Outlook'a (zmiana adrsu
serwerow e-mail), a co za tym idzie upierdliwe byloby korzystanie na zmiane
np. z SDI i modemu (trzeba by ciagle zmieniac ustawienia Outlook'a).

I jeszcze pytanie - czy Wingate w wersji 1.3 bedzie OK do udostepniania SDI
do drugiego komputera? Nie bylo w nim jakis bledow? Moze nowsze wersje maja
jakies uzyteczne opcje?

Pozdrawiam
http://gregry.republika.pl/ E-Kasa - zarabienie w sieci
                                     Jump-o-mania - trening wyskoku
 Gregry - napisz do mnie: gregry_at_poczta.onet.pl