Komenda SYS

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 09:55:54 MET

Witam serdecznie!
Rozpocznę od życzeń. :)
Życzę wszystkim uczestnikom tej listy, aby w Nowym Roku (Wieku, Millenium)
nie opuszczały ich zdrowie, miłość bliskich, przyjaźń otoczenia i...
pieniądze.
Życzę także, aby w Nowym Roku (no, może w Nowym Wieku) można było z inetu
ściągać za friko... harware ;)

Ja na razie mam problem.
Pracuję w WinME. Chcę zmienić kolejność dysków w moim kompie.
Miałem, jako dysk podstawowy HD 30GB z partycjami C i E. Drugim był HD 6,4GB
z partycjami D i F.
Opróżniłem partycje D i F. Przekopiowałem za pomocą WinCmd zawartość
partycji C na partycję D. Przystapiłem do kopiowania plików systemowych na
dysk D. Zgodnie z opisem w Komputer Świat 24/98(4) str.51 wydałem (z MS DOS)
komendę;
C:\WINDOWS>sys d:
a tu... guzik :(
otrzymałem w odpowiedzi komunikat informujacy, że komenda instaluje system
jedynie na dysku a:
Kto mówi prawdę?
Czy komenda SYS jedynie kopiuje pliki systemowe? Przekopiowałem je, nie
mając innego wyjścia, sam za pomocą WinCmd. Czy to wystarczy. Poczekam ze
zmianą zworek i ustawień w CMOS na waszą odpowiedź :).

--
Hemar
Hemaru_at_go2.pl