Re: Co myslicie o ....

Autor: Tomek (tomekn_at_interia.pl.NOSPAM)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 15:01:21 MET

"koniu" <koniu_at_2com.pl> wrote in message
| Cze .
| No wlasnie co myslicie o przywiezieniu hardware z USA .
[...]
| Pytam tylko czy warto bo slyszalem ze jest taniej , ale czy wszystko
bedzie
| chodzilo z "naszymi " sprzetami .
[...]
Oczywiscie,ze warto (pod warunkiem ze Ci tego nie ocla na granicy -
malo prawdopodobne).
Przestrzegam przed zakupami w www.pc-beyond.com - ceny maja owszem
niskie ale mi sprzedali RAM PC100 jako PC133 i oczywiscie nie ma mowy
o wymianie na sprawne (dobrze ze plyta tam kupiona dziala super -
CUSL2 $150 we wrzesniu).
[...]

--
Tomek