Re: Problem z prockiem i plyta gł.

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 05:28:28 MET

The Krzysiek P. wrote:

>Mam taki dziwny problem: mam procek K6 - 2 400 (tak jest wyryte na
>obudowie procka) i pł. gł. Fic 503+.
>Jak ustawie plyte na 400 MHz to normalnie plyta widziala 400 MHz,
>ale pojawialy sie zwisy w windzie. Byly to typowe zwisy dla sytucji
>podkręconego procka, wiec zmiejszylem na 380 MHz. Zwisy znikly i tak
>zostawilem, ale teraz przydaloby mi sie conajmniej te 20 MHz.
>Nie wiem dlaczego sie tak dzieje, skoro procek na 100% jest 400MHz,
>a plyte tez dobrze ustawilem.
>Dzieki za wszelkie porady!

1 ram nie 100MHZ
2 chlodzenie procka do PUPY
3 trafila ci sie sztuka nie chodzaca na magistrali 100MHz (byly takie) ,
 ustaw np 5.5 X 75MHz i bedzxie chodzic spoko(chlodzenie!, eventualnie napiecie
2.3-2.4V).

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not