Re: Kontrola podkrecania

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 11:54:55 MET

From: "Bodzio" <bodzio_at_bodzio.prv.pl>

> Tyle sobie zadają trudu? Aż nie wierzę!

a jednak
tyle ze nie robia tego by udowodnic ze klient podkrecal procesor
tylko sprawdzic jakie zmiany nastepuja w strukturze procesora
w czasie podkrecania i przegrzewania i dlaczego tak wogule sie dzieje itd,
itp.......
czysto naukowe cele naprawde szczegolow nie znam

> Zwłaszcza, że słyszałem o takim przypadku (od kumpla, z którym teraz
> pracuję):
> Komp się uruchamiał, chodził, nie wieszał się, ale procek strasznie się
> grzał
> (powyżej przeciętnej). Aby go w jakikolwiek sposób zareklamować
> (nie znam szczegółów dlaczego reklamacja oparła się o Intela)
> musieli wykonać serię testów z wykorzystaniem wskaźników temperatury
> (takie paski, jednorazówki, przyklejane, które zmieniają kolor pod wpływam
> temp.)

maja swoje sposoby

> Dopiero po tych testach Intel łaskawie wymienił procka.
> Nie wiem ile trwała cała operacja, ale to nie był jeden test.
> Tak więc klient stracił cały dzień na testy, aby gigant uznał reklamację.
> Testy musiał przeprowadzać klient (komisja, czy coś), musiał im udowodnić,
> że element jest wadliwy!

a ten typ to byl klient hurtowy czy detaliczny
bo jak detaliczny to raczej sie nie dziwe ze tak go meczyli
hurtowym to zazwyczaj nie robia problemow

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet