Re: Karta z wyjściem TV

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 23:57:47 MET

Użytkownik " Jimi" <janek11_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]

dobrze gada - ati ma super obraz na TV - duże możliwości regulacji (ramka,
pozycja obrazu, interlace, rozdziałki, etc..)
poza tym ati to JEDYNA karta która dopala DVD w 70% - czyli SUPER PŁYNNY
obraz DVD nawet na kompie z procesorem 300Mhz. Poza tym na TV nie widać
różnicy między ATI a sprzętowym dekoderem DXR3. (testowałem).

> A jak jest z giercowaniem. Czy karta ta ma jakiś dopalacz 3D ?

ma, na poziomie rivy tnt2. Gorzej ze sterami - nie ma jeszcze oficjalnych
sterów do Win2000.
Właściwie jedyne pełne, stabilne sterowniki są do systemów Win9X, a do
linuxa nie wiem.
Sam testowałem różne odmiany tej karty (rage 128, 128PRO, 128 VIVO), ale
używam tylko Win2K, więc musiałem o tej karcie zapomnieć - niby działa, ale
speed w 3D 2x mniejszy niż w Win9x, no i problemy z niektórymi grami -
jeszcze trzeba poczekać na oficjalne sterowniki.
Te co są na stronie ATI nie mają statusu "tech supported".
Oczywiście jeśli używasz Win9X/ME, to spokojnie możesz to wciągnąć, tym
bardziej że ATI xpert 2000 tvout kosztuje tylko około 250zł.

--
---
Pozdrowienia