Filmy w DIVX i Duron

Autor: Jacek Kaluga (benwolio_at_futbol.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 22:39:59 MET

Witam

Mam taki problem, że chciałbym włączyć Archiwum X, razem z napisami. Próbuję
to zrobić w VPlayerze ale za każdym razie sypie się pod WIN ME błąd
krytyczny i nie chce działać.
Normalnie film w odtwarzaczu AVI działa bez problemowo, a z napisami sie
sypie.
Wiem, ze jest dobry, bo u znajomego widzialem, ze dziala.
MAm durona 700, slyszalem, ze podobno na AMD-kach nie chce działać.. czy to
prawda?
Może jest jakiś inny program w którym można by to otworzyć i będzie to
działalo na Duronie.

Pozdrawiam,
Jacek