Re: Monitor 17"JAKI?

Autor: Rumil (rumil_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 22:27:50 MET

> Mam zamiar kupic 17. Zastanawiam sie nad
> NEC 750
> LG 795FT
> Panasonic PL70i(ale nie jest plaski!)
> ViewSonic PF775
ja mam tego ViewSonica (1700zl(przynajmniej jak ja kupowalem) - Krakow) i jestem zadowolony
pracuje na 1152x864 przy 100Hz i nie mam jakichoklwiek zastrzezen do
obrazu. Moje jedyne zastrzezenie do tego monitora to charakterystyczne,
bardzo "basowe cykniecie" przy zmianie rozdzielczosci lub odswierzenia.
A tak wogule to polecam. Chce od razu zaznaczyc ze reszty z tych
monitorkow nie widzialem.

--
Pozdrowienia,                         rumil_at_poczta.onet.pl
Rumil                                 rumil_at_go2.pl

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet