Re: Ile energii pobiera komputer

Autor: Piotr (pstachow_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 16:58:34 MET

Tak tak już odpowiadam: Pomiar prądu to już dawno zrobiłem i okazało się że
włosy mi dęba staneły - nie od tego że nie przestrzegałem BHP ale dlatego że
wyszło iż Komp (PII300 Celeron, 128MB RAM, HDD 20GB, modem wew., karta NET,
k.graficzna - zwykła S3 Virge, CD-ROM x32, CDRW, karta AUDIO i dodatkowa I/O
+ monitor "15) bierze max. do 6A.
TO PRZECIEŻ zgroza bo napięcie (tego nie mierzyłem ale oczywiście że 220V)
razy prąd da ponad 1.3 KW !!!
Czy to możliwe? - miernik to taki przeciętny MAXCOM (żółtawy kolor) na
zakresie 20A.

                               Piotrek