Re: kolejnosc Ram'u...

Autor: onkel jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 13:40:46 MET

"~ KYS ~" <kys_at_poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
> "onkel jurak" <onkel_jurak_at_justmail.de>:

> Jezeli chodzi o ustawienia w biosie szybkosci ramu to mam:
> normal/fast/turbo :)) (+ jakies ustawienia czy ma chodzic z
czestotliwoscia
> magistrali, czy inna - jeszcze sprawdze)

o to mi wlasnie chodzilo. to ze procesor chodzi na 100, dlugo jeszcze nie
znaczy, ze i pamiec musi tak samo. co do tej kosci 128 - to sprawa bylyby
jasna, a mozesz sprobowac, czy te 32MB nie poszloby na 133. nie jest to
regula, ale zdarza sie, ze 66 chodzi na 100, albo 100 wyciagnie 133 (moze
wtedy nie koniecznie na turbo, - poprobuj) gdyby sie to nie udalo, to ja na
twoim miejscu sprawdzilbym jakimis testami, czy przypadkiem 128 na
magistrali 133 nie daja lepszych wynikow niz 160 na 100

> 100MHz ram chodzil na turbo i wszystko bylo OK
i mozesz tez tak zostawic, ale jesli jestes ciekaw, czy nie daloby sie
wycisnac z tego jeszcze cos wiecej, to nic - tylko probowac :-)

> A 128 wsadzil bys w pierwszy z brzegu bank, czy w nr 1???
> heh chyba to gooopie pytanie... zrozumialem, ze w pierwszy z brzegu (czyli
> bank nr 0) :))

jesli pierwszy bank oznaczony jest jako 0 to oczywiscie o niego wlasnie
chodzi.

> Pozdrawiam
> KYS
tez pozdrawiam i wesolego sylwestra zycze.
jurek