Re: kolejnosc Ram'u...

Autor: ~ KYS ~ (kys_at_poczta.fm)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 10:46:04 MET

"onkel jurak" <onkel_jurak_at_justmail.de>:
> sprawdz czy nie masz w biosie mozliwosci puszczenia
> ramu na 133. u mnie na przyklad brzmi to "takt procesora + 133" moze byc
> roznie. moze uda ci sie puscic 100 na 133, jesli nie, to mysle, ze lepiej
> 128 do bank 1.

Jezeli chodzi o ustawienia w biosie szybkosci ramu to mam:
normal/fast/turbo :)) (+ jakies ustawienia czy ma chodzic z czestotliwoscia
magistrali, czy inna - jeszcze sprawdze)
100MHz ram chodzil na turbo i wszystko bylo OK

A 128 wsadzil bys w pierwszy z brzegu bank, czy w nr 1???
heh chyba to gooopie pytanie... zrozumialem, ze w pierwszy z brzegu (czyli
bank nr 0) :))

Pozdrawiam
   KYS