Re: Pomozcie mi wydac pieniadze!

Autor: Wojt_at_s
Data: Sat 30 Dec 2000 - 00:01:13 MET

> (bo oba chocby maja 64MB RAM, co wydaje mi sie duzo za malo)
>
> Bede wdzieczny za kazda sugestie, na grupe lub priva.

to ciekawe z ta pamiecia
przegladajac gazety i oferty np vobisow , omnibusow
ktore sprzedaja gotowe zestawy widac nawet jak siedzi dosc silny proc duze
dyski ,
super szybkie cd-romy a pamiec to zazwyczaj ... 64MB
To chyba z powodu cen pamieci - ale pamieci juz sporo spadly a oni dalej
spia

Jak juz bedziesz cos z tego kupowal to zazycz sobie zeby obnizyli troche
zegar a podwoili ilosc pamieci - komfort
pracy bedzie wyzszy.