Re: Dyskietka systemowa

Autor: tom (tomtat_at_poland.com)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 23:35:24 MET

Użytkownik "Fruchu" <f.r.u.c.h.u_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Otoz od godziny sie mecze z napisaniem jej. :)
> Prosil bym bardzo o wpis do autoexec.bat i config.sys dzieki ktoremu bede
> mogl odpalac komputer z obsluga cdromu.
>
> dzieki

w WIN 98 utwórz dysk startowy - w Panel sterowania - Dodaj/usuń programy.
Będzie na nim wszystko czego potrzebujesz wraz CD-ROMem
dla WIN 95 na dyskietce startowej miałem kieedyś takie wpisy:
w config.sys
DEVICEHIGH =\DEV\ATAPI_CD.SYS /D:SONY_000 /I:0
i w autoexec.bat
c:\dos_622\mscdex.exe /d:sony_000 /m:4
mscdex.exe może być także w WINDOWS/COMMAND
pozdrawiam
Tom