Re: klopoty z nagrywarka Yamaha 8x8x24

Autor: pezet (pezet_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 22:48:18 MET

Użytkownik "Ciacho" <ciacho17_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Od miesiaca jestem posiadaczem wersji OEM nagrywarki Yamaha 8x8x24.

Witam,

 ja za to BYLEM posiadaczem i to DWOCH nagrywarek Yamaha.

Kupilem najlepsza (w testach), jaka wowczas byla dostepna (i najdroższa),
po 11 miesiacach (!!!) zepsula sie i wymieniono ja na nowa.

Ta druga zepsula sie po 13 miesiacach (!!!!!) - i oczywiscie nikt jej nie
chce naprawic,
za to jak chce, moge sobie kupic nowa.

Jesli zas chodzi o jej uzywanie - to z oryginalnym oprogramowaniem WinOnCd,
mialem same klopoty - ciagle cos sie rwalo, nagrane plyty nie daly sie
odtwarzac itd.

W sumie to mimo szacunku do firmy Yamaha - ta nagrywarka to tylko wielkie
 gowno i czuje sie oszukany ze wydalem sporo kasy na to badziewie.

Zyczac w nowym roku jak najmniej takich problemow,

pozdrawiam

pezet