klopoty z nagrywarka Yamaha 8x8x24

Autor: Ciacho (ciacho17_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 16:26:36 MET

Od miesiaca jestem posiadaczem wersji OEM nagrywarki Yamaha 8x8x24. Razem z
nia dostalem WinOnCD 3.7 OEM.
Mam problem zwiazany z nagrywaniem plyt CD-Audio. Nagrywanie przerywa sie -
gasnie lampka sygnalizujaca nagrywanie jednak program nagrywajacy nie
reaguje - jest jakby zawieszony. Wydaje mi sie ze po reinstalacji windowsa i
formacie dysku dzieje sie to czesciej niz przedtem. Czasami udaje mi sie
nagrac plytke z muzyka, szczegolnie gdy jest ona dosyc krotka. Zawsze
zgrywam plytke jako image i dopiero z niego nagrywam. Nagrywam w 8x, ale
probowalem tez tak samo tylko w 4x i nie pomagalo. W 4x probowalem
przegrywac tez bezposrednio z plyty na plyte - tez nie pomoglo. Probowalem
tez zgrywac sciezki jako wavy i z nich nagrywac (8x, 4x, 2x) - nie pomoglo.
Zauwazylem, ze dosyc czesto nagrywanie przerywa sie na sciezce 3 (track 3).
Czasami podobnie dzieje sie podczas kopiowania plyt z danymi (z image) -
ostatnio przeistalowalem Winoncd i ten problem chyba zniknal. Nie mam
natomiast zadnych klopotow z nagrywaniem plikow z dysku na plyty.
Dawniej sadzilem, ze plyty kaszania sie z powodu stosowania Direct Cd -
uruchamial sie razem z systemem. Obecnie nie jest on zaistalowany a problem
nadal istnieje.
Sadze, ze jest to wina winoncd - moze kupie Nero 5. A co wy o tym sadzicie -
napiszcie jaka moze byc inna przyczyna. Za wszelka pomoc bede bardzo
wdzieczny.

--
Ciacho
Ciacho17_at_go2.pl