Re: Do overclockerow grafiki.

Autor: AlexPP (alexpp_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 15:42:33 MET

Dnia Fri, 29 Dec 2000 13:43:44 +0100, "JeRRy" <jerry_at_timsi.com.pl>
napisał(a):

>1.Po podkreceniu karta zachowuje sie dziwnie (choc oczywiscie dziala szybiej).
> Przelaczanie jej parametrow (chocby zmiana palety czy rozdzialki w setup'ie Q3)
> trwa znacznie dluzej niz gdy karta pokrecona nie jest. Do tego bywa tez tak, ze
> "wroci" do Q3 znacznie bardziej sciemniona niz byla 2sek wczesniej przed zmiana.
> Nie jest to proces "staly". Potem, gdy cos sie dzieje (zmiana ekranu, zapowiadajacego
> mape w czasie ladowania, samej mapy itp.) wraca sobie do swojego poziomu jasnosci,
> czy kontrasty sama. Czasami sa takie obiawyi, czasami nie... no dziwnie sie zachowuje i
> [...]

To jeszcze wyłącz w Powerstripie modyfikacje gammy - Zaawansowane
opcje -> Kalibracja kolorów -> (wyłącz) Enable color correction.

Będzie dobrze :)

>2. Soft diagnozujacy (ten od Creative'a) pokazal mi (zylem w blogiej nieswiadomosci)
> ze GF dzieli jedno przewanie (10) z Live i sugeruje zmienic to. Nigdzie nie ma konfliktow.
> Nic sie w sumie nie dzieje. Pytam wiec, czy jest sens na sile stosowac sie do zalecen
> i zmieniac to IRQ (w sumie nie mam juz wolnych). Czy to mozliwe, ze pomimo braku
> dobitnych odznak "zarcia sie" tych kart, Live jednak "hamuje" w jakis sposob GF'a
> szarpiac sie z nim na tym 10 przewaniu ?

Jest sens. Bardzo rzadko, ale może to spowodować zwis.

--
   .AlexPP  mailto:alexpp_at_go2.pl    ICQ# 63156896