Re: Podsłuch sieci

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 13:28:51 MET

<crayfish_at_carding.prv.pl> wrote in news:92frej$kaa$1_at_news.tpi.pl...

> dla mnie to nic nowego i nie sadze zeby dla takiego polkomtela problemem
> bylo zakupienie sporej macierzy dyskowej do rejestrowania rozmow a potem
> rzucanie tego na streamery. u mojego ojca w firmie wdrozony jest taki
system
> w dziale telemarketingu - 50 kobiet siedzi caly dzien i dzwoni, a system
> nagrywa rozmowy, kompresuje do 24kbit a pod koniec dnia wszystko jest
> archiwizowane (tylko ze na plytki cdr).

Wiesz, nie chce mi się już z tobą dyskutować. Po prostu nie rozumiesz skali
przedsięwzięcia jakim jest sieć telefonii komórkowej. Pewnie na oczy nie
widziałeś macierzy po pojemności większej niż 100GB , ani biblioteki
taśmowej. A z pewnoście nie znasz znaczenia słów "skalowalność" i
"bezpieczeństwo danych archiwalnych"

B.