Re: Podsłuch sieci

Autor: craYfish (crayfish_at_carding.prv.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 11:57:30 MET

> chcesz powiedzieć, że operatorzy GSM rejestrują i archiwizują _treść_
rozmów
> lub choćby _położenie_geograficzne_ komórek swoich klientów ? A
policzyłeś,
> ile by było potrzebnej do tego powierzchni dyskowej ???

dla mnie to nic nowego i nie sadze zeby dla takiego polkomtela problemem
bylo zakupienie sporej macierzy dyskowej do rejestrowania rozmow a potem
rzucanie tego na streamery. u mojego ojca w firmie wdrozony jest taki system
w dziale telemarketingu - 50 kobiet siedzi caly dzien i dzwoni, a system
nagrywa rozmowy, kompresuje do 24kbit a pod koniec dnia wszystko jest
archiwizowane (tylko ze na plytki cdr).
pomyslcie sobie jaki taka firma ma potencjal finansowy, jak potrafi sobie
tak od reki wylozyc milion zl na pajacyki dla PAH.

craYfish, Underground PL
crayfish_at_polnet.cc
www.underground.org.pl/crayfish/