Re: sprzedam: dysk 9.1GB SCSI

Autor: Krzysztof Mruk (kmruk_at_mac.com)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 12:08:43 MET

in article 3A4C5BE3.5A539F95_at_gazeta.pl, Wojciech Orlinski at igel_at_gazeta.pl
wrote on 29/12/00 10:39:

> Pieprzone itoolsy. Ja sobie tez zafundowalem adres 'worlinski_at_mac.com',
> ale z jego dzialaniem jest jakos rozniasto. A juz idisku to za cholere
> nie moge uruchomic - po prostu NN i IE zamarzają. To chyba jest jednak
> tylko dla Hamerykanow.

Pomijajac watpliwy sens iDisk, to chyba nie trzeba go otwierac z
przegladarki a jeno przez klikniecie na desktopie ikonki. Kiedys probowalem
i sie udalo, inna sprawa ze bardzo czesto iToolsy sa uaktualniane (wysylaja
to na @mac.com), moze masz stara wersje ?
Nie jestem na 100% pewien, tak tylko pisze... :)

Pozdrawiam
Krzysiek