ABit BX133 RAID

Autor: Kowalewski Grzegorz (grzesiek_at_novum.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 12:18:54 MET

Mam kilka problemow z ta plyta ABit BX133 RAID. Dysk twardy FUJITSU
MPF3204AT podlaczony do kontrrolera RAID dziala wolno. Mam DVD AOpen i
CD ROM TEAC 40 podlaczone do zwyklych kontrolerow UDMA33 natepujaco:
Dysk C FUJITSU 20GB master RAID, CD ROM TEAC 40 master primary, dysk
twardy FUJITSU 8.4GB sleave primary i DVD master secondary Kiedy wlacze
dla CD ROMu lub DVD DMA w WINDOWSIE po restarcie nie widac tego
napedu ktory ma wlaczone DMA. Kiedy podlacze ktorys naped do kontrolera
RAID (ktory ma na stale jakby wlaczone DMA) tez go nie widac. Dysk ktory
jest podlaczony do RAID dziala tez wolno mimo tego ze wlaczylem ten tryb
w dysku (czy jest wlaczony, czy nie nie widac w zasadzie zadnej roznicy
w pracy tego dysku)