Re: Monitor 17"JAKI?

Autor: PiotrekŽ (viko_at_priv5.oet.pl.invalid)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 11:32:55 MET

w <Pine.GSO.4.05.10012291019060.16567-100000_at_akson.sgh.waw.pl>
Mirosław MARKIEWICZ pisze tak:

>ViewSonic PF775
>Czy ktos ma jakies rozeznanie na powyzsze, ew.ceny,gdzie
>najtaniej kupic
>Ostatni to chyba malo znany, ale podobno dobry

Kosztowal 1860zl. Trzy ekrany regulacji OSD. Chyba jescze tylko nie
parzy kawy. Cztery przyciski do obslugi menu. Moim zdaniem OSD troche
dlugo pozostaje na ekranie, gasze recznie. Kineskop z drucikami od
maskownicy. Dla mnie bardzo wazna zaleta: ma odkrecany przewod z tyly
obudowy. Na ekranie az grubo od warstwy antyodblaskowej. Obraz jakby
troche z wyswietlacza LCD w notebooku. Cykaja przekazniki przy zmianach
rozdzielczosci. Troche denerwujace przy wychodzeniu z uspienia. Duzo
"wyciaga" odchylanie pionowe. Nie rozczarowalem sie po przyniesieniu do
domu. Choc musialem kupic bez wlaczania w sklepie.
polecam

--
    Piotrek
    Xnews po polsku