Odp: Czy tuning nagrywarki wpływa na jej żywotność?

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 11:17:06 MET

Fizycznie to jest ta sama nagrywarka. Jest jedna linia produkcyjna tych
nagrywarek. Jedne dostaja bios ktory pozwala nagrywac tylko razy 4x i te sa
tansze, inne dostaja inny bios i nagrywaja 8x ale kosztuja wiecej. Tak wiec
nie bedzie zyla krocej niz nagrywarka wyposazona fabrycznie w "szybszy bios

Użytkownik bamber <bamber_at_arno.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92gnm1$kio$4_at_news.tpi.pl...