Odp: Problem z AMD K6 2 i Jego Podkreceniem ?

Autor: Marcin Bugajski (marcinb_at_max.com.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 08:06:07 MET

Użytkownik TZD <tzd_at_wyspa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:92
gg1f$sal$1_at_news.onet.pl...

> Hehe z tego co wiem to k6-2 300 to nie za bardzo sie podkreca, generalnie
> k6-2 slabo sie podkreca... na pewno nie tak jak selery. duron to juz co
> innego .. podobno...
> moj kumpel podkrecil swoje k6-2 300 na 330 i jakis czas tak chodzilo ale i
> wiecej na pewno juz nie.

Kiedys czytalem tyesty w jakiejs gazetce co do krecenia. Well - k6-2 3003d
now dal sie podkrecic maxymalnie do 350. co do stabilnosci wtedy to juz go
rzej;)

U siebie mam taki sam sprzet - pod 95 jest alles ok pod 98 non stop zwiechy.
Najciekawsze jest to ze pod 95
(mam 64mega i komp puszczony na 100mhercach) divx chodzi mi calkiem calkie
m:))))

pozdroofka

Marcin