Re: Gdzie jest haczyk, a wlasciwie HAK ??? (GeForce + monitor)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 07:49:43 MET

kurde !
w DOS'ie monitorek nie łapie częstotliwoći ???
1. to VooDoo 1 to chyba daj komuś czy jak !!!!
2. w windzie zostały stare drivery NVidii od tego VIper'ka ( tez mam go
!! ) i mogły się trochę pogryźć jak włożyłęś tego GF i zaisnalowałeś nowe
drivery !!!
nie mówiąc już ze zaistalowałęś ich całe mnustwo ( fachmany oryginalne od GF
i Dentki )
3. trudno raczej to wszystko posprzątać - moze lepiej zainstalować Winde na
nowo ( przed tem usunąć cały windir )
4. moze masz jakis pordęką dysk ?? i podminił byś i na nim zainstalować
system do prób driverów
5. a...... zapomniełem przy odpalaniu w DOSIE ( np. z dyskietki startowej )
mówisz że obraz skacze - cały czas ???? ( odpal kompa w dosie , spróbuj
wyregulować monitorkiem )
6. W BIOS'ie coś z AGP albo ta karta pogryzła się z innymi ???? ( jak
asatawione AGP x1 czy x2 )
7. przy instalacji systemu do prób wyjmij te wszystkie zbędne bebechy ( co
tam było modemy i inne ? )

p.s. monitor masz raczej OK - nie przyglądaj mu się za bardzo bo oślepniesz
!! jak juzto raczej karta !