Nagrywarka SONY

Autor: Robi (Robix_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 01:52:49 MET

Czesc !!!!!!
Mam nagrywarke Sony CRX140E(8x4x32 IDE)
, posiadam ja od 9 miesiecy i od 2 tygodni mam z nia nastepujacy problem :
nagrywara ta nagrywa plytke ale w czasie odczytu tej plytki wszystkie cdki
gdzies przewaznie pod koniec
plytki nie umia ja czytac choc najczesciej tylko transfer
spada tak ze filmy ktore najczesciej nagrywam staja
podczas ogladania. Mam wiec nastepujace pytanie
czego to moze byc wina (niewiem czy moze to wina windowsa bo powoli sie
kaszani a instalowalem go ostatni raz jakies 7 miesiecy temu )
Dodam tez ze te plytki psuja sie przy nagrywaniu kilku
plytek pod rzad najczesciej wiecej niz trzech , wszystko to dzieje sie przy
nagrywaniu z 8-predkoscia ale
gdy nagrywam z 4predkoscia to wszystko gra .
Za pomoc DZIEKUJE