Duron+skaner=problem

Autor: Pawel (polm_at_kki.net.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 03:48:03 MET

Hej
Mam nastepujacy problem :
Posiadam scaner Genius ColorPage Vivid Pro II. Po ostatniej zmaianie sprzetu
nie chce on działac - problem z portem (LPT), podłaczona do skanera
drukarka działa, skaner jest widziany zapala sie rusza i ... na tym koniec
zawiesza sie. Nie wiem co jest grane. Zmieniłem sterowniki do skanera na
najnowsze, zmieniałem ustawienia portu (ECP/EPP itd). Wyglada mi to na
problem z komunikacja - czasem wywala taki komunikat. Jakies sugestie
(ustawien w biosie) ktoś ma skaner który działa na LPT z płytą MSI i
Duronem ? Zaznaczam ze skaner jest sprawny i dobrze podłączony na innym
kompie działa bez zarzutu a z płytami MSI nie (sprawdzałem na KT7 Pro i
KT7Pro 2). Czy to wina tego modelu skanera, płyty ?

System :
Płyta MSI K7T PRO 2
Duron 650 Mhz
256 MB RAM