Re: Klopoty z dyskiem Seagate'a...

Autor: Michal Macoch (tnk_at_interia.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 03:16:21 MET

Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl> napisal:
> (Slot
> Seagate.
> A pamiec jest "pewna"? Sprawdz ja w innym kompie bo to bardziej wina ramu
> niz hdd

--> Wczesniej przez pare dni kostka byla wlozona do mojego stalego kompa
razem ze stara 32 i dzialala bez zadnych problemow. Teraz zreszta tez
wyladowala u mnie i nadal nie stwarza klopotow... Podejrzana sprawa...
Sprobuje jeszcze z rana z sama moja 32 odpalic tamtego sprzeta i
zobaczymy... Dzieki za rade w kazdym badz razie

Pozdr.

--
Michał "MikeTNK" Macoch           GG:1471
m.macoch_at_wsisiz.edu.pl             UIN:45158526