Re: Floppy disk fail (40) - co jest z moim FDD?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 23:07:55 MET

On Wed, 27 Dec 2000 22:44:31 +0100, "Arek Piotrowski"
<arekpio_at_interia.pl> wrote:

> Przy ustawieniu Seek at Boot w Biosie pojawia się właśnie taki
> komunikat, przy wyłączeniu nie. Cały czas pali się lampka, ale stacja
> nie pracuje, nie można odczytać żadnej dyskietki. We właściwościach
> systemu wszystko jest ok. Próbowałem różnie podłączać stację do
> kontrolera, ale nie pomagało... co może być grane?

Znaczy, że masz albo trafiony napęd, albo kontroler, albo coś
pomiędzy. Ale jeśli cały czas świeci się lampka, to wygląda na
odwrotnie podpiętą taśmę. 1 pin jest zazwyczaj od strony gniazda
zasilania w napędzie. W płycie z tej strony, z której mają inne złącza
:-).

--
Pozdrawiam
  Bartek