Re: zgrywanie

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 15:49:45 MET

Xaltuton wrote:

> Dziwna sprawa, ale przy grabowaniu z ulead
> zgrany material jest gorszej jakosci niz z virtual dub'a ! :-o
> (przy tych samych parametrach kodeka !!).
> Jak jest u Ciebie ?

Kiedyś używałem ULEAD (dla tego napisałem "CZASEM" ;-) i muszę przyznać, że
"materiał" był troszeczkę gorszej jakości pod względem wizualnym, ale nie
"pakietowym": dane z ULEAD nadają się do obróbki, natomiast te z VD nie za
bardzo: cokolwiek ruszę (zmiana kodeka, itp.) dźwięk sie rozjeżdża ;-(((
Ostatnio (od roku) używam tylko dwa Softy: VidCap32 i AVI_IO ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|