Re: problem z internetem

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 12:25:45 MET

Użytkownik tomek <tomskor_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92drpj$bhb$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Misiek" <misiekpm_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Ile to kosztuje w Netii?

W Netii place 69 zl brutto za 100 godzin miesiecznie i powiem Ci ze jeszcze
nie bylo takiego miesiaca zebym wysiedzial wiecej niz 70-80 godzin, a siedze
naprawde sporo :) Polaczenie jest bardzo dobre, za kazdym razem polaczenie
jest skuteczne, a nie tylko pisze ze sie polaczyl i nic nie ciagnie jak w TP
SA, nic nie przerywa polaczenia i naprawde wszystko szybko chodzi. Co do TP
SA jezeli te porady ktore Ci dalem nie pomogly to ja juz nie mam pomyslow. U
siebie tez probowalem na rozne sposoby i nic nie pomogla, ale teraz mam
Netie i zapomnialem o TP SA. Przyloczenie do Netii 1zl.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779