Re: tanie 17" monitor

Autor: + Paweł (HpHaulos_at_kki.net.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 09:39:43 MET

Scream wrote:

> IMHO lepiej kupić bardzo dobrš 15" niż kiepskš, taniš 17" . . . Popsujesz
> sobie oczy.

Pewnie.

Ale dzisiaj można już kupić dobrš i taniš 17". Ja kupiłem Flatrona 17" pół
roku temu za 1470 i jestem zadowolony - ładny, stabilny obraz, zero
odblasków. A teraz jest jeszcze taniej.

Czego na prawdę nie warto, to tak jak piszesz kupować kiepskiej 17'. Kolega
kupił jeden z pierwszych ProView - coś okropnego.