Re: SDI-opłaca się czy nie

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 28 Dec 2000 - 09:50:16 MET

> No właśnie czy SDI opłac się w domu. Wkurzają mnie połączenia modemowe - to
> ciągłe patrzenie na licznik i mówienie że to ostatni impuls. Potrzebuje
> mocnych argumentów do przekonania starych.
> Pozdrawiam
> Tesla

Szczerze ci powiem, ze ja sie zawiodlem na sdi.
Jezeli do tej pory korzystales wylacznie z polaczen modemowych TPSA,
to nie zaloj sobie, natomiast jesli miales dobre wyjscie na zachod,
to zapomnij o luksusie.
Jedynym motywem przewodnim do zakupu sdi jest stale lacze, przez co
zwalniasz linie telefoniczna od naglych usterek typu "ooo ...urwa mama
podniosla sluchawke - moj plik aaaa!!!"
Ale pamietaj ze dostaniesz stale IP, takze bedziesz musial uwazac
na to co robisz w necie, bo zarejestrowane IP w urzedzie ochrony praw autorskich
niczego dobrego nie wrozy :-))