Re: Cykliczny restart kompa !

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 09:11:49 MET

Użytkownik "Artur Młynarczyk" <am_at_am.prv.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Przy starcie kompa Award BIOS prawidłowo
> detekuje procesor (P III 733 MHz), pamięć (DIMM 128 MB) i dyski
> i tuż po pojawieniu się "ramki" następuje reset
> Sytuacja powtarza się cyklicznie (zapętlenie).

:-)
" hmmmm , no nie wiem u mnie jak włączam to pisze P III 450 MHz i wtedy sie
nie zapętla !! może masz inny procesor czy jak! pewnie jakiś kręcony albo
szlifowany - kumpel mi mówił że ostatnio to slifują procesory zeby sie
lepiej kręciły !!!! lepiej kupować markowy sprzęt najnowszej technologi u
OPTIMUSA !! sam mam taki !!! i nic się nie pętli !!! wszystkie girki super
chodzą
p.s. a co to ten DIMM ??? jakaś giera ??? nie znam !! "