Re: Cykliczny restart kompa !

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 09:20:05 MET

a........ tak poważnie !
rozumiem że wszystko na płycie !!! ( jeśli kupiłeś ten komp do grania - to
masz kiepską karte graficzną , wręcz tragiczną - zapomnij o nowych grach )

ale nie o to chodzi - ponieważ wszystko masz na płycie to nie ma co wyjmować
i sprawdzać
( mniema że komputerek z giełdy czy coś bo jak jest gwarancja to nieś do
serwisu )

więc zostaje wleżć do BIOS'u i pogrzebać trochę :
1. daj ustawienia fabryczne (Default)
2. jak nie wstanie mimo to sprzwdz kable dyskietki , dyski , odłącz po kolei
wszystko
3. pamięć w dwóch kościach czy jednej ?? ( wyjmij jedna gdzy anwser >= 2 )
4. w BIOS'ei po wyłaczaj wszelkie Auto przy poszukiwanie sprzętu,
P'n'P'laje - bo najpwardopodobniej jakis sprzęt nie chce ruszyć
prawidłowo!!!
5. no nie wiem ale płyta uwalona może być również :-(((