Re: siec, koncentrator, UTP i przeplot ...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 08:42:28 MET

co ?????? do huba z przeplotem ????
przplot ( crosslink ) jest tylko po to gdzie łączymy dwa urządzenia które
nie potrafią obsłużyć tego same ( np. dwa kompy ze sobą - wiadomo że nie
mogą być 1:1 bo pin nadający będzi połączony z nadającym a odbierający z
odbirającym no nie !!!!!! ) ale HUB'y iinne takie użądzenia mająwbudowane
krossy - bo do tego są same przekrosowywują na odpowiedni port !!)

więc jeśli ktoś do hub'a na krossa to znaczy ze na hubie nie potrzebnie
przełączył na nie kross
(można ustawiać w większopści któu port ma być krossowany a który nie !!!! -
np. aby połaczyć dwa HUB'y)

a więc generalnie gdy mamy hub'a to bez kross'a ( 1:1 ) gdzy bezpośrednio to
kross ( przeplot )
podobnie gdy łączymy kompy by LPT czy COM

bo zasada jest taka że gęba gada do ucha !! i na odwrót bo jak gęba gada do
gęby to już nie jest gadanie .......................