Re: Siec-pytanko

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 07:55:29 MET

przez kablówkę ? czyli masz specjalny modem ? powinno wystarczyć włażenie
dwóch kart sieciowych, połączyć ich ( albo skrosowana skrętka albo BNC -
lepiej skrętkę chyba obecnie, nie trzeba kupować kart COMBO ) i
zrobićudostępnienie połączenia modemowego - jak się nie da to trza by
pokombinować i uruchomic kompa jako bramkę i dopiero wtedy !