Re: Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod wzgledem eksploatacji?

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 06:09:43 MET

Użytkownik Dawid Konieczny <pyra_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:92d7hs$6pd$1_at_ufik.idn.org.pl...

> "Michal Kawecki" <kwinto_at_poland.com> wrote in message

> zł/2000
Ja bym nie kupowal zadnej drukarki w ktorej przy wymianie tonera nie
wymienia sie jednoczesnie bebna.Tez mam takiego Panasonica ,tyle ze w moim
razem z papierem dostaly sie jakies smieci - rezultat sliczne plamy na
wydruku.Gdybym mial HP kupilbym nowy toner i po klopocie a tu - proces unit
kosztuje tyle co nowa drukarka.Jesli chcesz ograniczac koszty
zawsze mozesz uzywac tonerow regenerowanych - zejdziesz wtedy do poziomu
kosztow
drukarek w ktorych toner uzupelnia sie przez dosypywanie.