Re: Floppy disk fail (40) - co jest z moim FDD?

Autor: Arek Piotrowski (arekpio_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 23:58:47 MET

Użytkownik Grzegorz Kurczyk <control_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:92drjs$gsn$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik Arek Piotrowski <arekpio_at_interia.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:92do81$8pi$2_at_news.tpi.pl...
właściwościach

> Witam
> Jaki masz FDD. Z tego komunikatu wynika, że w BIOSie masz ustawiony
> czterdziesto-ścieżkowy napęd 360KB 5,25". Włączenie opcji Seek at
Boot
> powoduje, że komputer przy starcie sprawdza, czy FDD jest 40 czy 80
> ścieżkowy. Prawdopodobnie Twój napęd to 1,44MB 3,5" i taki powinien
być
> ustawiony w BIOSie.

Napęd mam właśnie NECa 1,44MB 3,5" i taki też jest ustawiony w
BIOSie...

--
<< Arkadiusz Piotrowski <--------------> http://arekpio.w.interia.pl

<< e-mail: arekp_at_pactor.com.pl <-------> arekp_at_darmo.alter.pl >>