Re: Floppy disk fail (40) - co jest z moim FDD?

Autor: Grzegorz Kurczyk (control_at_post.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 23:46:23 MET

Użytkownik Arek Piotrowski <arekpio_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:92do81$8pi$2_at_news.tpi.pl...
> Przy ustawieniu Seek at Boot w Biosie pojawia się właśnie taki
> komunikat, przy wyłączeniu nie. Cały czas pali się lampka, ale stacja
> nie pracuje, nie można odczytać żadnej dyskietki. We właściwościach
> systemu wszystko jest ok. Próbowałem różnie podłączać stację do
> kontrolera, ale nie pomagało... co może być grane?

Witam
Jaki masz FDD. Z tego komunikatu wynika, że w BIOSie masz ustawiony
czterdziesto-ścieżkowy napęd 360KB 5,25". Włączenie opcji Seek at Boot
powoduje, że komputer przy starcie sprawdza, czy FDD jest 40 czy 80
ścieżkowy. Prawdopodobnie Twój napęd to 1,44MB 3,5" i taki powinien być
ustawiony w BIOSie.

Pozdrawiam
Grzegorz